Voith_Ukraine писал(а):
на первых ЛАЗах-183 был еще Voith
НЯЗ тільки на прототипах А183 і АХ183.
Voith_Ukraine писал(а):
Также небольшую нишу занял американский производитель Allison.
Так, десяток-два А183.
Voith_Ukraine писал(а):
Меня интересует мнение пассажиров, а именно: чувствуется ли разница в работе автоматических коробок разных производителей. Плюсы и минусы если можно. Заранее благодарен.
Різниця відчувається дуже чітко, як на мене. І справа не стільки у виробникові, скільки у тому, що ВОЙТ має 3 передачі, а ЦФ - 6.
Перевага ВОЙТа - як на мене, плавніше перемкнення передач зустрічається у вищого % автобусів. Складається враження що 6-ступнічаста коробка на ЛАЗах потребує більш ретельного догляду - зазвичай на доглянутих машинах і КПП перемикається плавніше.
Недоліки ВОЙТівських коробок і, відповідно, перевага ЦФ - легше перемикання передач. Я маю на увазі, що для достатньо динамічного розгону з 6-ступінчасною, двигун не треба розганяти на максимальні оберти. Дуже чітко відчувається, що у МАЗах 103 і 105 двигун практично постійно при розгоні працює на високих обертах. Натомість в А183 високі оберти досягаються лише на 3-4 передачах. З точки зору пасажира це значно зменшує рівень шуму в салоні. Хоч я і не є експлуаційником, мені здається, що логічно припустити що за цих умов двигун не так сильно зношується, а витрати палива зменшуються.
І ще, з часом у ВОЙТівських КПП з’являється вібрація на холостих обертах двигуна при КПП на першій передачі.